KAZ 2Y5
Amy here. Doctor Who. Supernatural. Sherlock. Breaking Bad. The Walking Dead. Harry Potter. Hunger Games. TFIOS. The Hobbit. Youtube. Nerdfighteria. Psych.


POLICE TELEPHONE
FREE
FOR USE OF
PUBLIC
ADVICE & ASSISTANCE OBTAINABLE IMMEDIATELY
HOVER TO OPEN

1 2 3 4 5 »

ohana-means-famiree:

poshcoughing:

americansavior:

itsjustsatanthings:

cumber-bitches:

caswantsdeansassbutt:

cumber-bitches:

cumber-bitches:

I have fruit polos and lollypops be jealous.

omg do many people not know what fruit polos are? they are heaven

image

image

image

In America, we call them lifesavers. They can be chewy or hard candy. 

polos aren’t chewy and they also come in mint.

image

image

this week on: britan thinks its special

This week on america copies everything from Britain.

HOLD THE FUCK UP

image

image

7 hours ago on July 29th, 2014 | J | 208,704 notes

princess-of-proper:

I love you Rock.

7 hours ago on July 29th, 2014 | J | 94,146 notes
7 hours ago on July 29th, 2014 | J | 175,304 notes

sorelatable:

THIS TYPE OF ICE IS THE BEST TYPE OF ICE

image

7 hours ago on July 29th, 2014 | J | 96,719 notes
trumpephile:

welcome-to-the-bark-side:

sweetstarfleet:

SHIT THEY’RE ON TO US



The gif makes the post 666% better

trumpephile:

welcome-to-the-bark-side:

sweetstarfleet:

SHIT THEY’RE ON TO US

The gif makes the post 666% better

7 hours ago on July 29th, 2014 | J | 59,824 notes
waywardwinsister:

ridiculoser:

ridiculoser:

lol I changed what gay autocorrects to in my friends phone so he’ll stop using it as a derogatory term.

so i texted him pretending i was coming out of the closet and this is fantastic


Beautiful.

waywardwinsister:

ridiculoser:

ridiculoser:

lol I changed what gay autocorrects to in my friends phone so he’ll stop using it as a derogatory term.

so i texted him pretending i was coming out of the closet and this is fantastic

image

Beautiful.

7 hours ago on July 29th, 2014 | J | 179,486 notes
7 hours ago on July 29th, 2014 | J | 6,013 notes
lol-post:

A Canadian trying to fit in.

lol-post:

A Canadian trying to fit in.

7 hours ago on July 29th, 2014 | J | 11,247 notes

ANUBIS NO

roachpatrol:

kenaabik:

So I see this

image

and all I can think is 

image

this

image

image

7 hours ago on July 29th, 2014 | J | 146,906 notes

sonicpinballparty:

mcbushpig:

when i was 8 i drew this comic about two girls kissing and my mom was out raged and i thought it was because my art wasn’t good enough so i kept trying to draw girls kissing and she sent me to therapy and my therapist tried explaining homosexuality to me and i didn’t even know what that had to do with my art skills

image

7 hours ago on July 29th, 2014 | J | 503,070 notes

crunchbuttsteak:

have you ever known somebody so shitty they completely ruin that first name for you?

7 hours ago on July 29th, 2014 | J | 27,409 notes
7 hours ago on July 29th, 2014 | J | 275,849 notes

drtanner:

suicunesrider:

uneditededit:

Remember in 1993 when Jurassic Park was like…the end all, be all of special effects?

image

not gonna lie that still looks intimately real

I’m still somewhat convinced that someone sold their soul to create the special effects in Jurassic Park because that shit is over 20 years old and it still really, really holds up, better than the stuff in a lot of current movies, even.

Fucking witchcraft, man. 

7 hours ago on July 29th, 2014 | J | 20,312 notes

krislapis:

notmysecret:

FUCK

This is 10x funnier if you read it in their voices

11 hours ago on July 28th, 2014 | J | 172,482 notes

adoring-ackles:

Television Critics Association - 17HQ Images added to the Gallery!

11 hours ago on July 28th, 2014 | J | 1,975 notes